SHOUT OUT LOUD!


Friday, April 3, 2009

Sg Petani Carnival Race.....

Jumaat 3 April 09
Registration : 2.30 p.m
Race Start : 3.00 p.m
Place: Sungai Petani Carnival Theme Park>>Kelab Cinta Sayang

Begitula sedikit makluman yang diterima sebelum skuad berita GG ke lokasi untuk buat liputan/tinjauan /promosi (NTMTBA'09).

Jalan raya yang digunakan sebagai penghubung laluan race memang sesak hari nie...PERANG POSTER di kawasan nie menengelamkan events race tu sendiri. Dari jalan raya nampak pemidang START/FINISH.

Geng dari Aloq Staq bawak lori angkut 4 basikal tunggangan
Tunggu punya tunggu punya tunggu...........dapat cuci mata ngan aksi drift depan khemah urusetia. rupanya hari nie banyak program di atur di Carnival SP nie. Perhimpunan motor berkuasa tinggi, in car entertainment show, drifting , martial arts dan banyak lagi sebagai mempromosi gaya hidup sihat....
dah masuk pukul 3.15 ...acara belum start.......urusestia dok ulang "kategori junior veteran dan senior veteran sila ke khemah urusetia sekarang" (Uiikss!!! ada junior veteran??)
Wajah2 selalu yang biasa di lihat pada tiap race yang dianjurkan........Ja from Ktcycletron , Ravi , Wan Shahidan ada disini......RamlySp yang masik berkain pelikat selepas solat jumaat pun ada kelihatan disini.....gambau??? Tak sempat snap...... panaihhh wo arinie...
Ja makan tegah hari ngan roti shj?
Dah hampir masuk 3.30 geng tinjau GG mintak diri dulu...................Events? TAK START LAGIIII........

No comments: