SHOUT OUT LOUD!


Wednesday, February 24, 2010

Sri Iskandar Jamboree

Dah lama aku tak update gambar dalam blog 3g ni... hari ni aku ada sedikit kelapangan jadi ada sekeping dua gambar dari SIMTB baru2 ni aku upload untuk bukti yang 3g ada menyertai jamboree baru2 ni...trek memang sempoi ...best sampai jemu nak climb thehehe.....apa2 pun tahniah kepada penganjur ...trek sempoi...rugi sapa tak pi...start tepat jam 0730am...gambar tak banyak bukannya apa aku dah penat tahap badak...pegang camera pun cam parkinson dah...
antara wajah keterujaan para peserta untuk memulakan kayuhan....'heikal da rescue man' kalau takdak dia 'shahrul da lupa diri' tak abih la kayuh jamboree ni.
trek sempoi...bukit ni, ingat lepas ni tak dak bukit lagi...rupa2nya ada lagi lapan blas bukit lagi nak kena climb...aduihhhhh.....
inilah buktinya ...kenapa heikal lambat sampai dan kenapa shahrul tak tunggu heikal...thehehe..
masa kat starting point ...kami masih ngam..tapi bila dah start kami dah jadi musuh...thehehe... apa2pun jamboree kali ni memang banyak pengajaran....kalau diri tu rasa cam tak kuat ...rajin2lah training dan jangan tolong org yang dah kuat...thehehe.... tahniah aku ucapkan kepada penganjur kerana dapat buat event yang best dan sedikit cacat cela semasa hari penganjuran perkara biasa dalam setiap acara...tahun depan buat lagi...tahniah.. jumpa lagi.

No comments: