SHOUT OUT LOUD!


Wednesday, January 12, 2011

Entry Penuh Alasan.....

Salam!
What did i miss in 7 month??? Everythings!!!! Sorry for bikers yang expecting tyre rolling stories pada entry kali nie. From the soft side of 3G aku mintak maaf kalu posting kali nie aku guna untuk tujuan personal.
Terima kasih buat rakan2 yang bertanya tentang kelibat aku yang tak kelihatan buat arakian lama. Alhamdulillah aku masih sihat sejahtera dilimpahi anugerah yang Maha Esa. Cut the story short aku memencil sekejap bilamana tahu akan kehadiran kembar tak seiras (11 bulan lalu punya story). Last ride aku bulan 8/2010 di Batu Kawan bersama rakan2 3G.
8 bulan menanti; kakak pada pasangan kembar nie pergi sebelum menatap wajah aku dan ibunya. Tinggal adiknya 4 hari dalam kandungan dalam kegelapan. Dari hospital swasta ke hospital kerajaan dan kembali ke hospital swasta (** disebabkan tiada alat bantuan sokongan bayi pramatang) 6 Nov.10 dengan berbekalkan RM12K kini anak bongsuku ini dah mampu membesar bagai johan. 1.6kg turn into 6kg dalam 67 days.
So that 's about it la...Why I've been so busy lately.....Kena ngasuh si abang dll. Right from the beginning , the twin ada sikit complication . Si kakak growth ratenya tak begitu ketara, infact doctor predict kami akan kehilangannya jauh lebih awal. Tapi semangatnya kuat sehinggalah Dr mengesahkan kami kehilangannya 2 hari lalu ketika kandungan berusia 32 minggu ketika itu. Kesal ....ralat......frust with everything that happened buat aku not in the mood utk cakap pasal benda nie again and again pada waktu itu. Infact hingga ke hari ini pun aku masih simpan sikit rasa tak puas hati dengan apa yang dah aku lalui di hospital.......gomen n swasta.
So to make full used of my time with kids and things that I enjoy most( kayuh la) upgrading and toying around with trainers is what i did............ in the end felt bored with trainers. 15 minute dah flatt........Next thing i need is pedalling around out door.............7.00 keluar pukul 9.00 dah ada kat umah. Despite the route is so limited , i enjoy every stroke of pedalling.To boost up my spirit again, i need a new transporter to ferrying me, kids and bike ....... bukan itu saja malah bagi rewards kat bini aku yang lahirkan anak. Mudah mudahan makin bertambah rezeki kami anak beranak........Alhamdulillah! Amin!
So my dear friends , fellow bikers.................selamat hari hari kepada anda semua....***Hari Merdeka /Raya Puasa / Raya Qurban / tahun baru buat semua........-phyezarl

Sebelum terlupa........tahniah juga buar Sdr say Full yang boleh perwaris seterusnya - baby girl.

**** Dasyat wo penangan kayuh basikal nih .............

No comments: