SHOUT OUT LOUD!


Wednesday, December 23, 2009

Another Day Another Ride.....Luv Ya PCP

Keesokan harinya sele.....eh tak.....Selepas 6 jam kejadian Nite Ride With PujMAC. Jam 7.00 pagi kami bergegas ke PCP. Taman Cabaran Putrajaya.........(*** Nie pun hasil dari racunan Lontruth dan Wan Blitz). Dengan perut yang masih 0 pencarian dimulakan.........hasil sikit tunjuk ajar dengan Lont dan Wan teringat la kami akan jalan keluar ke Dengkil bagi diketemukan dengan alas perut pagi nie.
Lengang PCP.......Cuma bertiga untuk mencabarnya.........
Walau track ini pendek........ianya amay memuaskan nafsu.....pinjam ayat ghairah Lont.
Faciliti disini ternyata cukup baik.........beruntung lah mereka2 di sini...........Nak apa semua ada.....Buggy trail? Skate? Wall Climbing? BMX? dll............huh! jeles aku.

Pilihan buat riders tersedia...........nak main DH? , Switch Back? , Rock Garden? semua ada............Kami mulakan dengan route 16...turun sampai jalan raya dan naik semula dan turun denagn route 15.
Tak teramik gambar2 di route 16..........Henjutan keatas dan kebawah terlalu asyik kengkadang buat tersentot! Seriously! Hangpa kena mai........ayat mengiakan apa yang pernah terucap dari Lont.

Di Route 15 ianya ganas dengan batu batuan kasar meriyan....Rock Garden. Dengan pokok tumbangyang sengaja atau tidak diadakan ..... ia memang menggairahkan.

Sampai di pertemuan route 15 dan 16 kami naik semula trail hingga membawa ke tepian kubur....arrrghhh!!! Patah balik .........memang asyik........ KENA ...KENA MAI LAGI!!!!
Seterusnya mengacah switchback.......

Sdr. Sabri memang sabar ngan telatah kami...............Thanks Bro!
Tercabar????
Jom kita mai laen..........Dah nak masuk pukul 1.00 dah nie .....
Adios PCP jumpa lagi.....kami kan kembali......
Kepada rakan2 rider PujMAC yg akan ke Monsoon Ride di Gambang ....Heppi Cranking!! Save journey!

1 comment:

magsob said...

ada jugak gambar aku..hehe