SHOUT OUT LOUD!


Wednesday, December 23, 2009

Nite Ride With PujMAC

Bermula dengan umpanan Sdr. Lontruth untuk bersama geng utara yang lain berkampung di Kuala Lumpur hati dah mula berdetik, aku ada urusan rasmi lain di Shah Alam minggu tu .......kalu ikut jugak mau seminggu aku terbungkang disini. Maaf lah! Mungkin peluang lain akan tiba.

Telahan aku tepat. Hari Selasa; kami (aku , zuraidy dan yusri) dipanggil ke Shah Alam untuk seisi presentation. Pagi tu jugak, sebelum subuh jam 5.00pagi kami bergerak dari Simpang Ampat, Tasek Mutiara. Misi kali nie menyelam sambil minum air........beskal tak bleh tinggal....
Seisi KERJA akan bermula jam 2.00 petang. Jadi sempatla check in hotel dulu.......

Jam 6.00 tugas rasmi selesai, seterusnya jalan jalan cuci mata sekitar Bike Pro dan seterusnya memikir destinasi untuk berkayuh malam nie. Melalui Sdr. Lanz Tezi Bianchi seterusnya Asri PujMAC kami dipertemukan dengan kayuhan malam Selasa oleh PujMAC. Saudara Rustam menanti kehadiran kami...........Walau ujan masih belum reda di hotel penginapan, kami terus bergegas ke lokasi - Dataran Putrajaya.

Terima kasih buat semua PujMAC members dan riders yang hadir pada malam itu yang sanggup menati kehadiran kami walau jam dah 10.00 malam.


Kami diberitakan akan dibawak masuk ke laluan off road....Perrghh!!! Off road waktu malam ialah off road yang pertama buat kami semua. Dengan visibility dan persediaan ala kadar kami akur...... Alhamdulillah tiada yang tercedera....walau ada pelanggaran kecil. Terima kasih kami kepada Sheila yang memandu arah dengan lampunya yang terang, Bro. David yang lead the pack malam itu.....

Terima kasih dengan Sdr Rustam dengan layanan .......
Buat kami disini , kami berbesar hati denagn layanan rakan2 PujMAC semua....Terima Kasih!!!

No comments: