SHOUT OUT LOUD!


Saturday, August 2, 2008

300 Here We Come


Nasib kau la 'elgigante' hari ini kita ke 300. Awal pukul 7.00 pagi lagi Abg Jais datang umah naik Hilux dia angkut naik 4 basikal. Sampai di Sg Duri jam 7.30 pagi "menyerok" (makan) dulu. Pukul 8.0 semua bergerak ke destinasi 300 kaki (sesuai dengan nama dia). Head count semua ada 13 0rang. Fuhhh!!!! Dasat2 punya kaki. bagi aku yang mula joint diaorang nie senak perut jugak dibuatnya. Biasa main onroad kali nie adventure sikit....kikikih!


Siap -siap nak bertolak...














Gambau on road x sempat amik. Climbing pun x sempat mikirkan nak kejar otai-otai nie. kalu aku stop untuk snap picture xsempat nak kejar diorang ni balik gamaknya. Lagi pun aku tengah sedap layannn...."elgigante" aku.
Biasakla.. cameramen (akula tu) mana masuk dalam frame. Ini ialah group sweeper yang nolong aku ngan Maskut (yg terduduk tu) climbing. Abg yg pakai tali bra tu ngan anaknya dah way too far from us. tapi patah balik bawak bekal-roti (di saat-saat kecemasan). Najib nie pun boleh tahan naik turun naik turun bagi encouragement pada aku dan Maskut yg dah nak give up. Abg Jais is a man of his words (kami tak tinggai aihh!! kawan2). Abg Mat man of wisdom and full with experince. Aku sendiri suspect ngan dia punya age and kederat.

We are bikers and bikers are brothers.

Kena saiko ngan Abg Mat,"Dah dekat dah, abih bukit nih flat sikit jumpa jalan tar pastu habih!!!" Manerrrrr Dieeeerrrrr Abg Mat???

Turun Bukit punya laju - makan durian rupanya








Pi kena PEK-NGA pulak!! (TEMPEK DALAM BELANGA) Classic!!!





Gambau lagi dalam http://ntmountainbikes.fotopages.com

No comments: