SHOUT OUT LOUD!


Saturday, August 16, 2008

New Trail Discoverd in Batu Kawan

Hari nie sepautnya aku ikut Zuraidy, Maskut, Mertuas (plural) dia ke Batu Kawan. Orang umah kena gi PPD Jawi. Ingat kan boleh a p nayang rack carrier yang baru pasang kelmarin kat Zuraidy. Alehx2 lain pulak cerita jadinya.

Lepaih kayuh ngan Maskut petang kelmarin di Batu Kawan kena mee udang kat stadium..Best jugak RM9.00 sorang. Ingat nak amik ati punya pasal balik lewat arini beli a sebungkut kat bini. Malamnya dia sakit perut sampai ke pagi. Aku pulak yang tepaksa berjaga sama. So pagi nie- dia punya kursus entah kemana aku punya ride pun ntah kemana. Kemana??? Klinik lerr apalagos!

So sorry la geng tak leh join korang. Esok dah ada program lagi. Balik Alor Staq nengok sepupu bini aku akad nikah.

Reports from Zuraidy :

Tarikh : 16 hb 8 , sabtu

Time: 8.30pagi - 11.00pagi,

Head Count : 4 orang, Maskut, aku, pak & mak mertua aku......

Distance : jarak perjalanan (plus minus) 26km

Trail : Tempat parking(biasa) - tapak baru Equestrian Club Penang - laluan keluar sungai bakap - side opis UEM ( loading bay konkrit jambatan - besaq gila ) - susur balik ikut jalan tepi laut - jumpa bukaan laut jambatan kedua - keluar depan bukit musang jeti baru pulau aman - naik pencawang - turun - balik rumah.





Pemandu arah merangkap tour guide.

Lori takdak hari nie.Yahooo!






Bila la nak siap camnih gayanya. Dok tangguh tangguh. (Today: Pencalonan Calon Pilihan Raya Parlimen Prmtg Pauh....DSA1 vs Ariff Shah vs...Pak Aji-iklan interframe)

Yup! Betul (mertuas) Mak Mertua Zuraidy pun ikut sekali. Aku memang respek kat family diaorang nih. And satu lagi, diorang nih suma dah masuk 50'tis but still going strong.....salute!

Nasib hang la Di.....jadi cameraman mmg cam tuH! Takkan la nak amik gambau sendiri pulak yer tak ????

No comments: