SHOUT OUT LOUD!


Sunday, August 24, 2008

Tok Kun! Here we come.

Lepas mikirkan hajat nak ke Cameron Highland (Thomson Trail) yang dah aku suarakan kat Mat Noq; aku fikir aku kena buat sesuatu. Aku kena test aku punya limit. Cabaran aku sekarang Tok Kun. Lepas jumpa Shidi kelmarin di kedai Albert. Hati aku kat aku mesti naik jugak. Kena tau macam mana rasanya - Pegang pagar dan amik lesen kata Mat Noq dan Hafiz dalam ride aku ke 300 bersama Maskut, Jais dan Najib yang lepas.

Zuraidy pun sanggup sampai amik cuti nak naik sama setelah 2-3 kali naik pencawang Batu Kawan senapaih kata dia :). Waktu beli air nak wat bekal ada sorang member nih tegur, "hangpa ni dasat nih tengah2 rembang nak naik" kata dia ikhlas. Dia tak tau kami ni 1st time, mai tengah2 hari ni pun pasal taknak orang nampak kena pulak jalan sesak. Malu tu orang dok tengok kita terjelen jelen sengih2 sorang2.

Ingatkan takda yang ternampak kerja gila yang kami nak buat nih. Rupa2 nya abg Jais nampak. Pelik dia tengak aku bawak basikal keluar.

Pukul 2.30 kami naik. 3.40 Kami sampai di pagar pencawang. Rasa apa? Lega!!!


Tak abih amik napas lagi. Sampai jerr teruss aku call abg Jais.Dengan napaih yang masih sangkut2 "MISSION ACCOMPLISHED!!!". Abg Jais berseloroh mintak club kitaorang bagi sijil. kuikuikui!!! Abg jais Bila Lagi???
Loqlaq punya anjing. Susah susah kita naik nak halau kita pulak! Zuraidy mana lagi gambar from kamera hang?
Stesen 4 waktu naik. Ha! tengok tu.....terbungkang. Nak ja aku ikut bebudak 2 orang nih separa bogel.
Gambar kena amik gambar!



Zuraidy pun cuba2 jugak nak bukak baju. Basah abih!



Tak kira dah orang nak cakap apa! Sampai di sini kena teruskan jugak sampai pagar pencawang. Pose tetap Pose!


My good buddy Zuraidy yang amik cuti. Paginya antar baby petangnya menDAKI!!!!! Tambah Daki!!!! kikhkihkih!

No comments: