SHOUT OUT LOUD!


Sunday, November 30, 2008

Revisited # 300 kaki (Lost N Found)

Tak puas ngan trip kelmarin, hari nie 11 members of Mountain Pedal'ars ke Bukit 300 kaki , Serdang. Pukul 8.45 pagi flag off (tunggu Tok Mulu).....Kayuhan kali nie memang best....buat kali ketiga kunjungan aku di sini ...aku puas!!!!

Kali pertama ngan KHS, Kedua ngan Giant n Zuraidy + adiknya, Ketiga ...hari nie dalam sejarah....95% trail kayuh!!!

Gambay otai2 yang senantiasa di baris hadapan.......Tetibe ja Zainal sampai, walhall kami flag off dulu.
"Cam biasa! Tunggu hangpa di atas sana, disana" kata Shahrul......
Tok Mulu ; lepas pegang pagar pencawang...Aku pun ikut sama calit pintu pagar pencawang....cukupkan syarat kata Shidi+shahrul+Sham.
Dapat bekam dek pacat 2 ekor berkat kayuhan kali nie......
Clip n paddel teruji..........
Hanif nie pun kuat gak nih......
Pencarian Sedara maskut kita bermula bila Bro jais tiba di checkpoint sorang diri....' Hangpa tinggai aku,....aku pun nak tunjuk jantan aku jugak' kata Bro jais bila kena attack pasai apa tinggai Maskut.....
Semangat maskut tinggi.....nak jugak dia habihkan track......Kitaorang suma patah balik dari checkpoint carik dia....."Aku nampak matahari kuning, meah , kuning" kat maskud stelah kena tinggai dek rakan2. Nie mesti pasai pakai spek oakley baru dia nih......kikikih!
Semua pakat turun off road.......lagi best layan off road down hill nih......masyukk ja bila tenok kawan2 buat drifting....Terkezut jugak penghulu ngan anak2 buah dia yang lawan tokey....
Sepakat ......
Pakat bergaya.....
" Jalan maskud jalan...amik angin " kata Tok Mulu lepaS DIAGNOSE Maskud yang dah abih angin.....
Turun ............mesti laju.......reward menanti > PekNga menantu Tok Mulu.....kikikih!
Pakat seronok bercerika kisah Nek Wok!!! Bro Jais dok genggam2 penumbuk tu buat aku pecah perut......kikikih!!! Senyum sorang2

1 comment:

malaysia baru said...

Dah suku abad pun pakai seluar pendek lagi?
Jom pakai seluar panjang...dpat pahala tutup aurat.