SHOUT OUT LOUD!


Thursday, October 1, 2009

Killing Me Softly!! lala la...(Nyanyi)

Date :1 October 2009 (Khamis)
Time: 6.20 ptg
Place: Kelab Menembak Kedah Selatan, Kulim.

Satu lagi aktiviti untuk dikongsi bersama..........
Memang diminta kita untuk belajar berenang, naik kuda dan memanah. Rasanya 3 benda nih dah terbuat. Menembak something in advance............Kena rasa........
Ini semua mainan riang ria di kala SUNYI Bro J. SUNYI?? Yer lah dah sunyi pi la main tembak tembak POM! POM! POM!......kiting! keting!
Yang bunyi keting! Keting! tu bila kena sasaran bila tembak ngan rifel 2.2 nie. Kata Peet, "Pak man habaq kat aku 2batu peluru nih boleh pi"

Kalau yang Bro J tembak tak dengaq keting! Dengaq nginngggggggg.........berdesing ja telinga. 9mm peluru tu buat aku yang baru sampai tak jejak tanah 2 inchi .
Peet dan Bro J sampai kat sini sejak 5.30 ptg lagi...........Saja ja depa tunggu aku untuk malayoq (umpan) jadi ahli kelab......heheheh!!!
Dah jadik rezeki aku nak amik gambar kat sini serta ngabihkan baki 10 biji peluru.
Tak menghampakan round 1, 2 /5 kena sasaran. round 2, 4/5 kena sasaran. Kalo dan masuk round 3, rasa dah boleh bawak balik beruang (teddy bear) besaq....heheheh!
Pak Man sedia dan sentiasa bersedia beri perkhidmatan terbaik disini..........
Tu la Peet.....hang nembak tadi awai sangat tak dan nak amik gambar sekepin dua.......Haikal! Percaya lah Peet ada kat sini wo..........Dia main bazooka tadi! Bro J dah abihkan 2 kotak peluru ngan pistol 9mm dia. Besaq AMAT! dan Hingaq BANGAT! Habih 3~4 kotak peluru hari ie dibelasahnya. Aku ngan Peet tumpang ja............hihihik!
Teringin cuba?????? Jom la ....Best Wo!!!

Sebijik peluru pistol Bro J main RM1.50............Buat aku terpikir Nyawa? Berapa nilai?.

No comments: