SHOUT OUT LOUD!


Tuesday, October 13, 2009

Welcome to the club! Shooting Stars!

Khamis 8/10/2009
Jam 6.00 ptg
Distance dari Teratak Permai 28.7 km

Minggu ini minggu pertama aku diberi peluang untuk kembali bertugas di JMTI (tiap Rabu dan Khamis shj) . Selebihnya Ahad, Isnin dan Selasa aku jadi warga Adtech Mahang, Kedah.

Hari nie dah buat appointment nagan Peet dan Bro J untuk teman depa pi menembak....Apakan daya sampai umah dah lewat. Antara pergi kayuh basikal atau naik motor aku lebih rela naik basikal sementelaah lagi kaki dah lama tak ngayuh......
Jam 6.00 Peet kata akat aku yang aku dah lewat sangat dah.......Apapun aku bulatkan tekad nak kayuh jugak p sana hari nie......walau apa pun jadi...(nak test slick tyre sama...kui!kui!kui)
6.30 aku sampai sana.......Ramai rupanya kawan2 kat sini hari nie............Wawan, Nizam dan Crew Bro J pun ada sama dok main tembak-tembak.
Peet HARI NIE DAH JADI AHLI KELAB MENEMBAK SECARA RASMI !!!!!
Bro J hari nie memang dok menjadi saja........
Pak Man dok perkemaih teknik yang Bro J gunakan...........
Dasat hari nie......90% Mengena!
Bukti aku dah sampai jam 6.30 ptg
Peet sejak tadi dok menyakat BroJ pulak try membidik ngan peluru mahai! Kata dekat senang kena.....Payah wo!!!
Ini lah hasil 1 round......
Nizam ngan Wawan hari nie jadi sasaran (target)............Dak aih ....tugambar depa tolong pekemaih barang kat Pak Man.....
Aku dengan ketegaq aku nak balik umah ngan kayuh beskal jugak walau di ajak naik pick up dapat habuan hari nie.............Tegak dok masyuk kayuh, lepaih jirat cina kaki aku cramp!
Aiyyark!!!! Dah dekat 7.30. Sebelah kaki pun kayuh jugak la balik umah sorang2. Tu dia aih penangan lama tak berkayuh!!!!!!

No comments: